Konu
R10'a ask.r10.net diye SubDomain Lazım
22-07-2013, 03:03:27
#9
dergos
RE0NA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendine gel !
İnsansın sen ...
Yaradanın yarattığına yalvarmakta neymiş?
Yaradana dua etmek varken ...
dağılabiliriz...