Arkadaşlar r10'da hergün en az 2 3 tane aşk konusu acılıyor ;

seviyorum , napayım ?
mesaj attım cevap vermedi..
seviyor mu beni ?
aşık oldum ama platonik.
istedim vermedi :/

falan filan bence r10 bi tane aşk diye subdomain açsın arkadaşlar orada tartışsın bunları ben gormekten sıkıldım benim gibi birçok arkadas vardır elbet.