Arkadaşlar r10'da hergün en az 2 3 tane aşk konusu acılıyor ;
seviyorum , napayım ?
mesaj attım cevap vermedi..
seviyor mu beni ?
aşık oldum ama platonik.
istedim vermedi :/
falan filan bence r10 bi tane aşk diye subdomain açsın arkadaşlar orada tartışsın

bunları ben gormekten sıkıldım benim gibi birçok arkadas vardır elbet.