• 02-07-2013, 18:02:37
    #1


    Belki seven arkadaşlar vardır ama nokia akıllı telefon piyasasına ayak uyduramadı. Bu benim görüşüm. K.V.K 'nın desteği bırakmasıda isabet olmuş.
  • 02-07-2013, 18:22:52
    #2
    Nokia Symbian'da diretti durdu. Burnu öylesine havalanmıştı ki kaçınılmaz sona doğru yol almaya başlamıştı. Teknolojinin yönünü göremeyip ısrarla "ben bunu yaptım, güzeli budur" demeye çalışırsa onu tahta çıkaran müşteri aynı hızla indiriverir. Alışveriş merkezlerindeki mağazalarında çalışandan başka kimse göremiyorum.
    Eğer akıllı telefon kulvarında Android üstünlüğünü fark edip buna göre gerekli önlemi almazsa kesinlikle piyasadan silinip gidecek. Efsanenin çöküşü.
    Apple da bir süredir burnu havadalığını devam ettiriyor. Sadece imaj ve markaya oynamaya devam ediyor. Mutlaka iyi teknolojiler üretiyor ancak ideolojileri kendilerini ancak bir yere kadar tutabilir. Moda dediğin şey zaman içerisinde değişir. "Ben iPhone kullanıyorum" deme ayrıcalığını insanlara empoze etmeyi başarmış bir firma trendin değişiminde oldukça zor durumda kalabilir.
  • 02-07-2013, 20:03:16
    #3
    Az bile Nokia'ya yıllarca bu ülkeyi kandırıp durdu. 1.3 kamera çıkardı sürdü piyasaya 2 falan yaptı sürdü piyasaya yok mp3 çalan yaptı sürdü piyasaya her seriden tonlarca para kaldırdı az buz paralarda değil hatırlarsınız 6600 ilk çıktığı zamanlar yanlış hatırlamıyorsam 800-900 tl civarıydı.
    Bize sunabileceği teknoloji vardı ama ttnet gibi baktı ki bunlar bize mahkum ne isterlerse yaptılar.

    Şu ttnet'inde alternatifleri bir çıksın sıra onada gelecektir elbet.
  • 02-07-2013, 22:02:04
    #4
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az bile Nokia'ya yıllarca bu ülkeyi kandırıp durdu. 1.3 kamera çıkardı sürdü piyasaya 2 falan yaptı sürdü piyasaya yok mp3 çalan yaptı sürdü piyasaya her seriden tonlarca para kaldırdı az buz paralarda değil hatırlarsınız 6600 ilk çıktığı zamanlar yanlış hatırlamıyorsam 800-900 tl civarıydı.
    Bize sunabileceği teknoloji vardı ama ttnet gibi baktı ki bunlar bize mahkum ne isterlerse yaptılar.

    Şu ttnet'inde alternatifleri bir çıksın sıra onada gelecektir elbet.
    Piyasa şu samsungda ama samsungun telefonlarıda 5 para etmez.Nokia en azından sağlam üretiyordu
  • 02-07-2013, 22:09:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasa şu samsungda ama samsungun telefonlarıda 5 para etmez.Nokia en azından sağlam üretiyordu
    http://www.chip.com.tr/video/galaxy-...esti_3161.html
  • 02-07-2013, 22:13:16
    #6
    Android çıktı Nokia battı hatırlamıyorda ilk 6600 aldığımda ne havalı olmuştum hey gidi günler hey
  • 02-07-2013, 22:17:54
    #7
    Hocam galaxy s4 ü neden veriyorsun ? Ben dayanıklılığı söylemedim hem telefonları kalitesiz.Ben 3 tane samsung telefon kullandım 1 tanesi üretimi hatalıydı sürekli tuş takımı değişip duruyorlardı adamlar en sonunda dayanamadım sattım.3 telefonumun 2 si sorunlu çıktı.Teknik servise gelenler galaxy3 getirmişlerdi resmen sövüyorlardı bu nasıl telefon diye.Sürekli bozuluyormuş.Bunun gibi daha neler var.Kim ne derse desin apple'ın üstüne yok.Samsung kalitesiz mal üretiyor .Dayanıklılığa bakarsan nokia lumiaya bak görürsün dayanıklılık neymiş
  • 02-07-2013, 22:22:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam galaxy s4 ü neden veriyorsun ? Ben dayanıklılığı söylemedim hem telefonları kalitesiz.Ben 3 tane samsung telefon kullandım 1 tanesi üretimi hatalıydı sürekli tuş takımı değişip duruyorlardı adamlar en sonunda dayanamadım sattım.3 telefonumun 2 si sorunlu çıktı.Teknik servise gelenler galaxy3 getirmişlerdi resmen sövüyorlardı bu nasıl telefon diye.Sürekli bozuluyormuş.Bunun gibi daha neler var.Kim ne derse desin apple'ın üstüne yok.Samsung kalitesiz mal üretiyor .Dayanıklılığa bakarsan nokia lumiaya bak görürsün dayanıklılık neymiş
    Valla ben bu dayanıklılık olayını biraz şansa bağlıyorum hocam. Benimde hep nokia telefonlarım sorun çıkardı. Uzun zamandır samsung kullanıyorum hiç sorun yaşamadım. Apple kullanmadım bilmiyorum dediğiniz doğru olabilir,ama o kadar para alıyorlar kaliteli yapmak zorundalar diye düşünüyorum.
  • 02-07-2013, 22:55:16
    #9
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam galaxy s4 ü neden veriyorsun ? Ben dayanıklılığı söylemedim hem telefonları kalitesiz.Ben 3 tane samsung telefon kullandım 1 tanesi üretimi hatalıydı sürekli tuş takımı değişip duruyorlardı adamlar en sonunda dayanamadım sattım.3 telefonumun 2 si sorunlu çıktı.Teknik servise gelenler galaxy3 getirmişlerdi resmen sövüyorlardı bu nasıl telefon diye.Sürekli bozuluyormuş.Bunun gibi daha neler var.Kim ne derse desin apple'ın üstüne yok.Samsung kalitesiz mal üretiyor .Dayanıklılığa bakarsan nokia lumiaya bak görürsün dayanıklılık neymiş
    Bende S3 kullanıyorum neden sorun yaşamıyorum?. Arkadaşımla aynı yerden aldık, habire bozuyor. Suçu firmada aramayın kendinizde arayın.