• 02-07-2013, 23:20:36
    #10
    Siz çok saçmalıyorsunuz!

    Ben daha önce Çukurova Holding e ait %60 ile Nokia ya ait %40 hissesi bulunan Noksel Çelik Boru fabrikalarında çalıştım erw bölümünde babamda çalıştı erw bölümünde erw Türkiye'de ve İspanyada var ve erw olarak üretti boyuna kaynaklı boruların şirket sahibi Nokia dır.
    Ayrıca spl olan Türkiye de 2 ağır sanayi fabrikası olan NokSel in %60 ı Turkcell in bir zamanlar büyük sahibi Çukurova holdingi sahibi olan Kara Mehmet e ait.
    Ve aynı zamanda ortak nokta olan K.V.K ise yine Kara Mehmet e ait.
    Kara Mehmet Nokia ile olan bu büyük ortaklığını hiç bir zaman bırakmaz.
    Nokia dan İş makinası demirinden tut lastiğine kadar ondan alıyor.
    Siz hala Nokia cep telefonu üreticisi sanın
    Yani bir başka yere yatırım yapıyor olabilirler Türkiye içinde.

    Bunun zaten Türkiye de ortak olduklarının en büyük örneği Nokia nın ilk 3 harfi ile Turkcell in son dan olan cell i sel olarak kullanarak yaptığı iş ortaklığı.

    Yani KVK kısaca Kara Mehmet in
    Nokia ile büyük bir ortaklığı zaten var bu telefondan kat kat kazandığı.

    Alıntı
    NOKSEL, 1987 yılında yurt içi ve yurt dışındaki petrol, doğal gaz ve su nakil hatları ile diğer çeşitli endüstriler için spiral kaynaklı çelik boru imalatı yapmak üzere kurulmuş olup, ortaklık yapısı çoğunluk hisseye sahip Çukurova Grubu ile Nokia Corporation, Finnish Fund For Industrial Co. Ltd. ve Başarı Yatırımlar San. ve Tic. A.Ş. firmalarından oluşmaktadır.
    http://noksel.com.tr/index.php/tr/kurumsal.html
    Alıntı
    Çukurova bünyesine ait BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ şirketleri


    Devamı
    http://www.cukurova.com.tr/teknoloji_grup.asp
    Çukurova bünyesine ait ENDÜSTRİ şirketleri
    Türkiye ortaklı

    Yurt dışı ortaklı

    Devamı
    http://www.cukurova.com.tr/endustri_grup.asp
    Kanıtları ile Nokia ile ortaklığı olan KVK nın sahibinin Çukurova Holding.

    2-3 açık kaynak kodlu mobil işletim sistemi mi yenecek onları.
    Lunix zaten vefa ya Windows u geçti takla atıyor.
  • 03-07-2013, 01:00:46
    #11
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende S3 kullanıyorum neden sorun yaşamıyorum?. Arkadaşımla aynı yerden aldık, habire bozuyor. Suçu firmada aramayın kendinizde arayın.
    Ben demiyorum zaten millet diyor.Ben yıllardır telefon kullanırım daha 1 tane telefonum bozulmamıştır.Ama her ne hikmetse samsungdan 0 aldığım telefonların dokunmatiği bozuk çıktı.Diğerinin yine aynı tuş takımlarında sorun çıktı.Teknik serviste gördüklerimi söyledim ben.Samsung galaxy s 3 e de para vermem zaten apple varken.Sende öyle bir demişsin ki benimki neden bozuk çıkmadı ..Bütün galaxy s 3 lerde sorun var demedim samsungun telefonları kalitesiz dedim.Yıllarca nokia kullandım tek bir sorunla karşılaşmadım
  • 03-07-2013, 09:31:33
    #12
    Evet symbian gerçekten çok kötü. 3 gün önce bi nokia 500 aldık telefon 3 günde 3 sefer servise gitti. Dünyada son telefon nokia kalsa yinede almam arkadaş bundan sonra.
  • 03-07-2013, 10:13:32
    #13
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz çok saçmalıyorsunuz!

    Ben daha önce Çukurova Holding e ait %60 ile Nokia ya ait %40 hissesi bulunan Noksel Çelik Boru fabrikalarında çalıştım erw bölümünde babamda çalıştı erw bölümünde erw Türkiye'de ve İspanyada var ve erw olarak üretti boyuna kaynaklı boruların şirket sahibi Nokia dır.
    Ayrıca spl olan Türkiye de 2 ağır sanayi fabrikası olan NokSel in %60 ı Turkcell in bir zamanlar büyük sahibi Çukurova holdingi sahibi olan Kara Mehmet e ait.
    Ve aynı zamanda ortak nokta olan K.V.K ise yine Kara Mehmet e ait.
    Kara Mehmet Nokia ile olan bu büyük ortaklığını hiç bir zaman bırakmaz.
    Nokia dan İş makinası demirinden tut lastiğine kadar ondan alıyor.
    Siz hala Nokia cep telefonu üreticisi sanın
    Yani bir başka yere yatırım yapıyor olabilirler Türkiye içinde.

    Bunun zaten Türkiye de ortak olduklarının en büyük örneği Nokia nın ilk 3 harfi ile Turkcell in son dan olan cell i sel olarak kullanarak yaptığı iş ortaklığı.

    Yani KVK kısaca Kara Mehmet in
    Nokia ile büyük bir ortaklığı zaten var bu telefondan kat kat kazandığı.


    Kanıtları ile Nokia ile ortaklığı olan KVK nın sahibinin Çukurova Holding.

    2-3 açık kaynak kodlu mobil işletim sistemi mi yenecek onları.
    Lunix zaten vefa ya Windows u geçti takla atıyor.
    Öncelikle forum arkadaşlarına "siz çok saçmalıyorsunuz" deyip fikirlerini son derece değersiz bulan bir yaklaşım sergilemek saçmalamanın gerçek yüzüdür.
    Ekonomi dünyasının içindeyim ve Nokia'nın ne olduğunu bilirim. 150 yıllık bir kuruluştan bahsediyoruz. Bu başlıkta bahsedilen sektör cep telefonu sektörüdür ve Nokia'nın bu sektördeki öncü konumunu yitirdiği ifade edilmektedir. Samsung firması aynı zamanda enerji iletim sistemlerinde şalt malzemeleri de üretmektedir. Bundan bahsediyor muyuz? Ne alaka? Nokia telefon sektöründe bitmiştir. Cep telefonu sektörü Nokia'nın amiral gemisi haline gelmişti ve yatırımlarının çok büyük bir kısmını bu sektöre yapmıştı. Bu nedenle sektördeki konumunu yitirince büyük maddi sıkıntıya düştü ve kemer sıkma politikaları uygulamaya başladı. Onbinlerce kişiyi işten çıkardı. Finans çevrelerindeki güvenilirliğini yitirdi:
    http://www.haber7.com/teknoloji/habe...curuge-cikardi
    Bir süre Nokia'nın el attığı belli bir alanda çalışıyor olmanız bizim saçmaladığımız anlamına gelmez. Aksine size at gözlüğü yakıştırması yapmamıza neden olur. Gözlerinizi açın bir etrafa bakın.
    Gerçi "iki üç açık kaynak kodlu mobil sistem mi yenecek onları" ve "Linux Windows'u geçti takla atıyor" gibi iki tarihi cümlenizden sonra tartışmak da pek doğru olmayacak gibi duruyor.
  • 03-07-2013, 12:38:48
    #14
    Apple mucittir, yenilikçidir. Diğerleri özenir. Bkz: