Bende S3 kullanıyorum neden sorun yaşamıyorum?. Arkadaşımla aynı yerden aldık, habire bozuyor. Suçu firmada aramayın kendinizde arayın.
Ben demiyorum zaten millet diyor.Ben yıllardır telefon kullanırım daha 1 tane telefonum bozulmamıştır.Ama her ne hikmetse samsungdan 0 aldığım telefonların dokunmatiği bozuk çıktı.Diğerinin yine aynı tuş takımlarında sorun çıktı.Teknik serviste gördüklerimi söyledim ben.Samsung galaxy s 3 e de para vermem zaten apple varken.Sende öyle bir demişsin ki benimki neden bozuk çıkmadı ..Bütün galaxy s 3 lerde sorun var demedim samsungun telefonları kalitesiz dedim.Yıllarca nokia kullandım tek bir sorunla karşılaşmadım