Az bile Nokia'ya yıllarca bu ülkeyi kandırıp durdu. 1.3 kamera çıkardı sürdü piyasaya 2 falan yaptı sürdü piyasaya yok mp3 çalan yaptı sürdü piyasaya her seriden tonlarca para kaldırdı az buz paralarda değil hatırlarsınız 6600 ilk çıktığı zamanlar yanlış hatırlamıyorsam 800-900 tl civarıydı.
Bize sunabileceği teknoloji vardı ama ttnet gibi baktı ki bunlar bize mahkum ne isterlerse yaptılar.
Şu ttnet'inde alternatifleri bir çıksın sıra onada gelecektir elbet.
Piyasa şu samsungda ama samsungun telefonlarıda 5 para etmez.Nokia en azından sağlam üretiyordu