Az bile Nokia'ya yıllarca bu ülkeyi kandırıp durdu. 1.3 kamera çıkardı sürdü piyasaya 2 falan yaptı sürdü piyasaya yok mp3 çalan yaptı sürdü piyasaya her seriden tonlarca para kaldırdı az buz paralarda değil hatırlarsınız 6600 ilk çıktığı zamanlar yanlış hatırlamıyorsam 800-900 tl civarıydı.
Bize sunabileceği teknoloji vardı ama ttnet gibi baktı ki bunlar bize mahkum ne isterlerse yaptılar.

Şu ttnet'inde alternatifleri bir çıksın sıra onada gelecektir elbet.