Hocam galaxy s4 ü neden veriyorsun ? Ben dayanıklılığı söylemedim hem telefonları kalitesiz.Ben 3 tane samsung telefon kullandım 1 tanesi üretimi hatalıydı sürekli tuş takımı değişip duruyorlardı adamlar en sonunda dayanamadım sattım.3 telefonumun 2 si sorunlu çıktı.Teknik servise gelenler galaxy3 getirmişlerdi resmen sövüyorlardı bu nasıl telefon diye.Sürekli bozuluyormuş.Bunun gibi daha neler var.Kim ne derse desin apple'ın üstüne yok.Samsung kalitesiz mal üretiyor .Dayanıklılığa bakarsan nokia lumiaya bak görürsün dayanıklılık neymiş