• 01-07-2013, 20:56:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam arkadaşlar 12 gün sonra yeni bir telefon alacağım. Fakat karar veremedim ne alacağıma bir türlü.

    Sizce Samsung Galaxy S4 mü yoksa XPERIA Z mi?

    Lütfen sadece kullanıcılar ve bilgi sahibi olanlar yorum yaparsa sevinirim..

    Biraz daha XPERIA Z görüntü, şekil ve özellik bakımından ağır basıyor S4'e göre sadece hafıza ve %0,69'luk bir işlemci hız fark eksikliği var S4'e göre.

    Önerdiğiniz başka bir cihaz var ise onu da söyleyebilirsiniz.
  • 01-07-2013, 20:56:56
    #2
    iphone 5 öneririm.
    • Milesrebel
    Milesrebel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-07-2013, 20:59:03
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 5 öneririm.
    Teşekkürler yorumunuz için fakat kamerasından tut kullanımına kadar en sevmediğim cihazlar iPhone...

    Görüntü, şıklık, kullanımı vs. hoş olan bir şey arıyorum. O yüzden iOS'lara bulaşmıyorum pek. Hem 1 kez 4S kullandım hiç hoşuma gitmedi. XPeria ile yan yana bile duramaz öyle söyleyeyim
  • 01-07-2013, 21:02:54
    #4
    Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler yorumunuz için fakat kamerasından tut kullanımına kadar en sevmediğim cihazlar iPhone...

    Görüntü, şıklık, kullanımı vs. hoş olan bir şey arıyorum. O yüzden iOS'lara bulaşmıyorum pek. Hem 1 kez 4S kullandım hiç hoşuma gitmedi. XPeria ile yan yana bile duramaz öyle söyleyeyim
    XPeria benim için iphonenin yanında duramaz.
    Görüntü, şıklık, kullanımı vs. hoş olan bir şey arıyorum demişsin ;

    Bu dediklerin hepsi iphonede mevcut

    Ayrıca kamerasına ilk defa kötü diyen birini gördüm.

    Ancak ; XPeria alırsanız size hayırlı olsun
  • 01-07-2013, 21:04:00
    #5
    Xperia'nın ekran kalitesi çok güzel, video kayıt özelliği de bir o kadar güzel fakat gece çekim modları pek iyi değildi Xperia S var bendede.
  • 01-07-2013, 21:07:28
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    XPeria benim için iphonenin yanında duramaz.
    Görüntü, şıklık, kullanımı vs. hoş olan bir şey arıyorum demişsin ;

    Bu dediklerin hepsi iphonede mevcut

    Ayrıca kamerasına ilk defa kötü diyen birini gördüm.

    Ancak ; XPeria alırsanız size hayırlı olsun
    Aynen katılıyorum.

    Ayrıca xperia ve galaxy ye göre çok ciddi fark var hız konusunda.

    Biraz kurallar dışına çıkmanızı engelliyor ama buda hatasız ve tehlikesiz kullanmanızı sağlıyor bence.
  • 01-07-2013, 21:09:07
    #7
    Aslında XPERIA'yı çekim falan için almıyorum profesyonel fotoğraf makinem var zaten Ama yine de özel anlarda falan her an yanımda olmuyor, o yüzden güzel bir şey arıyorum.

    @Creating

    Hocam valla Vodafone Shop'ta çalışıyorum bizzat dükkanda telefonları denerken HTC ONE, XPERIA Z, S4 ve iPhone 5'in kameralarını denedik ve iyiden kötüye doğru şöyle oldu;

    XPERIA, S4, HTC, iPhone

    Durum bu yani bildiğim telefonlar hepsi de ama yine de kullanmadım ayrıntılı, ileride problem falan çıkarmaması açısından da soruyorum.

    Bir de beni Xperia'ya çeken önemli bir özellik bataryasının çok uzun süre gitmesi. Diğer android telefonlara göre 4 kat daha fazla pil süresi var.
  • 01-07-2013, 22:02:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar 12 gün sonra yeni bir telefon alacağım. Fakat karar veremedim ne alacağıma bir türlü.

    Sizce Samsung Galaxy S4 mü yoksa XPERIA Z mi?

    Lütfen sadece kullanıcılar ve bilgi sahibi olanlar yorum yaparsa sevinirim..

    Biraz daha XPERIA Z görüntü, şekil ve özellik bakımından ağır basıyor S4'e göre sadece hafıza ve %0,69'luk bir işlemci hız fark eksikliği var S4'e göre.

    Önerdiğiniz başka bir cihaz var ise onu da söyleyebilirsiniz.
    HTC One
  • 01-07-2013, 23:17:31
    #9
    @WapZap, 3'ünü de kullanmış biri misiniz yoksa görüntü bakımından mı?