Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XPeria benim için iphonenin yanında duramaz.
Görüntü, şıklık, kullanımı vs. hoş olan bir şey arıyorum demişsin ;

Bu dediklerin hepsi iphonede mevcut

Ayrıca kamerasına ilk defa kötü diyen birini gördüm.

Ancak ; XPeria alırsanız size hayırlı olsun
Aynen katılıyorum.

Ayrıca xperia ve galaxy ye göre çok ciddi fark var hız konusunda.

Biraz kurallar dışına çıkmanızı engelliyor ama buda hatasız ve tehlikesiz kullanmanızı sağlıyor bence.