Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone 5 öneririm.
Teşekkürler yorumunuz için fakat kamerasından tut kullanımına kadar en sevmediğim cihazlar iPhone...

Görüntü, şıklık, kullanımı vs. hoş olan bir şey arıyorum. O yüzden iOS'lara bulaşmıyorum pek. Hem 1 kez 4S kullandım hiç hoşuma gitmedi. XPeria ile yan yana bile duramaz öyle söyleyeyim