Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler yorumunuz için fakat kamerasından tut kullanımına kadar en sevmediğim cihazlar iPhone...

Görüntü, şıklık, kullanımı vs. hoş olan bir şey arıyorum. O yüzden iOS'lara bulaşmıyorum pek. Hem 1 kez 4S kullandım hiç hoşuma gitmedi. XPeria ile yan yana bile duramaz öyle söyleyeyim
XPeria benim için iphonenin yanında duramaz.
Görüntü, şıklık, kullanımı vs. hoş olan bir şey arıyorum demişsin ;

Bu dediklerin hepsi iphonede mevcut

Ayrıca kamerasına ilk defa kötü diyen birini gördüm.

Ancak ; XPeria alırsanız size hayırlı olsun