Teşekkürler yorumunuz için fakat kamerasından tut kullanımına kadar en sevmediğim cihazlar iPhone...
Görüntü, şıklık, kullanımı vs. hoş olan bir şey arıyorum. O yüzden iOS'lara bulaşmıyorum pek. Hem 1 kez 4S kullandım hiç hoşuma gitmedi. XPeria ile yan yana bile duramaz öyle söyleyeyim
XPeria benim için iphonenin yanında duramaz.
Görüntü, şıklık, kullanımı vs. hoş olan bir şey arıyorum demişsin ;
Bu dediklerin hepsi iphonede mevcut
Ayrıca kamerasına ilk defa kötü diyen birini gördüm.
Ancak ; XPeria alırsanız size hayırlı olsun