• 01-07-2013, 23:31:24
    #10
    galaxy s4 al diyeceğim ama 2 ay sonra yarı fiyatına satacağından adım gibi eminim o yüzden z al diyorum. acelem yok beklerim diyorsan honamiyi bekle ama uzun sürecek sanırım. yada diğer alternatif xperia z ultra . cepte falan taşınmaz ama 10 numara.
  • 01-07-2013, 23:50:20
    #11
    aynı sorunu bende yaşıyordum s4 mü xperia z mi diye ancak s4 aldım ve memnunum. çokta karşılaştırmıştım samsung sony'e göre daha güncel oluyor güncellemeler vs. telefonu alırken bunlarıda kontrol etmek lazım ki yeni telefon almak daha avantajlı olacağını düşünüyorum benim tercihim s4ten yana pişman olcağını düşünmüyorum. google storeda gezerkende çoğu oyunların xperia z de sorun oluşturduğunu gördüm haberin olsun. uygulamaların fps kıyaslamasınada bakarsın istersen bi
  • 02-07-2013, 00:31:50
    #12
    Akıllı Telefon = S4
  • 02-07-2013, 00:55:24
    #13
    İphone 4s veya İphone 5
  • 02-07-2013, 00:56:43
    #14
    Hepsini kullandim. Android icin S4 diyorum. Cunki tum test sonuclarindada s4 birinci xperia 3. Oldu Iphone ayri bi konu.

    Galaxy S4 ile gönderildi
  • 02-07-2013, 01:21:45
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yahu kardeşim S3 aldı 4 ay önce fakat şu an benim kullandığım Galaxy Wonder gibi donmaya başladığını görünce telefonun o yüzden Galaxy'e biraz soğuk bakıyorum ki benim Wonder çok aşırı derecede donma yapıyor. XPeria Donmaz mı? Elektronik şans işi aldığımda bozuk bile çıkabilir Fakat olay o değil. Bazı şeylere telefonda çok önem veririm.

    Misal telefonun duruşu, telefonu çok düşüren ve biraz da hor kullanan biri olarak dayanıklı olmasına, pil tüketimine ve çeşitli oyunlardaki akıcılıklarına çok dikkat ederim. Bunları karşılaştırdığımızda da s4'ün bataryasına göre 4 kat daha dayanıklı bir bataryası var Xperia'nın. Zaten çoğu özelliği aynı. Gornillas mıydı neydi o camdan var ekranında ve çizilme, tozlanmaya karşı dayanıklı. Ayrıca su geçirmez olması da beni biraz cezbetti..

    http://kiyas.la/tr/cep-telefonu/kars...9500-Galaxy-S4
  • 03-07-2013, 22:33:27
    #16
    xperia z aldım 2. günü 4.2. ye yükseltiyorum telefon on numara hcam
  • 03-07-2013, 22:44:48
    #17
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xperia z aldım 2. günü 4.2. ye yükseltiyorum telefon on numara hcam
    Sitelerin satilmasini bekliyorum alacagim ben de hocam karar verdim. çok ısınıyor diyorlar doğru mu?

    Bu mesaj teflon tava ile gönderildi.
  • 03-07-2013, 22:57:44
    #18
    bundan önce huawei ideos x5 vardı çok zorlansan ısınıyordu buda öyle cok zorlarsan ısnır
    Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitelerin satilmasini bekliyorum alacagim ben de hocam karar verdim. çok ısınıyor diyorlar doğru mu?

    Bu mesaj teflon tava ile gönderildi.