bundan önce huawei ideos x5 vardı çok zorlansan ısınıyordu buda öyle cok zorlarsan ısnır
Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitelerin satilmasini bekliyorum alacagim ben de hocam karar verdim. çok ısınıyor diyorlar doğru mu?

Bu mesaj teflon tava ile gönderildi.