kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xperia z aldım 2. günü 4.2. ye yükseltiyorum telefon on numara hcam
Sitelerin satilmasini bekliyorum alacagim ben de hocam karar verdim. çok ısınıyor diyorlar doğru mu?

Bu mesaj teflon tava ile gönderildi.