galaxy s4 al diyeceğim ama 2 ay sonra yarı fiyatına satacağından adım gibi eminim o yüzden z al diyorum. acelem yok beklerim diyorsan honamiyi bekle ama uzun sürecek sanırım. yada diğer alternatif xperia z ultra . cepte falan taşınmaz ama 10 numara.