Vücut geliştirme yapan arkadaslar ?
31
●3.063
- 27-06-2013, 18:54:52Üyeliği durdurulduSiz öyle devam edin hocam ne kadar yapabiliyorsunuz görelimAyberkD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2013, 19:02:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Doğal beslenin gibi yorumlar her konuda olduğu gibi burada da var
Doğal beslenin diyen arkadaşlara birkaç soru; yağsız kilo başına kaç gram protein almanız gerekli, kaç gram tavuktan kaç gram protein alıyorsunuz. Gece yatmadan önce ne yiyorsunuz? Günlük ihtiyacınızın % kaçlık dilimini karşılayabiliyorsunuz? - 27-06-2013, 19:04:48Üyeliği durduruldu1,86 boy 77 kiloyum. Bikaç ay önce başlamıştım bende yaklaşık bi ay 20 dakika civarı koşup sonra aletlere geçiyordum. Ama ağırlık koşudaydı ilk etapta. Bi ay sonra koşuyu bırakıp direk ağırlıklara yüklendim. 1 ayda vücut kendini belli etti. Ama malesef devam edemedim. Devam etseydim sağlam bi vücut olcaktı kesin. Başlıcam ama yine.. Hocalar ne derse onu yapın, program dışına çıkmayın ve aceleci davranmayın.
- 27-06-2013, 19:51:22Üyeliği durdurulduhocam ne kadar kaslı olursan ol vücudun belli etmez sebep ?Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1,86 boy 77 kilo
vücudun kası göstermesi için en az 85 kilo olman lazım buda en az tabi vücut yapınada bakar hacim kazanmak için gıda takviyesi şarttır vücudu çok iyi olupta kullanmadım diyen varsa yalan söylüyordur .
- 27-06-2013, 20:36:45Üyeliği durdurulduValla ben söylemiyorum, daha doğrusu ben söylemiyordum. Gören arkadaşlarımın yorumuydu. Tabiki öyle ciddi bir kas yoktu ama, bir iki aylık çalışmaylada olabilcek en iyi vucüt olmuştu. Vücut belli etmiyorsa görenler nasıl yorum yapabilir o da ayrı bir konu. Kilo sorunum oldugunun farkındayım. Doğal yollardan kilo almam biraz zor, gıda takviyesiyle tekrar başlamayı düşünüyorum açıkçası..justic3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için sağolun
protein tozu zararlı diyolar normal beslenmeylede bişey olmuyor gitsem mi gitmesem mi bilemedim