PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Coca Cola ve Ikram fiyatları
20
●1.400
- 17-06-2013, 00:29:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam özellikle sordum 1.75 değil mi? diye. Bütünlemeler geçsin gidip şikayet edeceğim. En az koydukları kar 30 kuruş ürünlere. Üstelik bu karı piyasa fiyatının üzerine koyuyorlar.
- 17-06-2013, 01:30:31Evet ihale ile veriliyor. Bildiğim kadarıyla alış fiyatına en fazla %10 kar koyabiliyorlar.seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2013, 02:19:13Hocam sıkıntı burda işte. KYK'da serbest ticaret değil. alış fiyatının %10'u üzerine kar koyamazlar demişti tayin olan müdür yardımcısı. O gittikten sonra işler çığırından çıktı.Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2013, 02:24:54mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman olay değişir - 17-06-2013, 11:17:09alış fiyatı değildir bence o bahsettiğiniz. piyasadaki satış fiyatı üzerine %10 kâr koymaları lazım ki, ihale bedelini çıkarsın. o da zaten piyasada 2tl olduğu düşünülen bir kolayı 2,20TL den satabilir demektir.mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2013, 11:26:31bi poaça veriyorlar yemin ediyorum evimin önünden geçen simitçiler 50 kuruşa sıcacık verirken bunlar 60 kuruşa veriyor. birde yazmazlar mı alış:55 kuruş satış:60 kuruş diye. tamamen para tuzağı Allah biliyor en fazla 25 kuruş veriyorlardır tanesine. öyle böyle herkes dolandırma peşinde devleti.