Evet ihale ile veriliyor. Bildiğim kadarıyla alış fiyatına en fazla %10 kar koyabiliyorlar.
alış fiyatı değildir bence o bahsettiğiniz. piyasadaki satış fiyatı üzerine %10 kâr koymaları lazım ki, ihale bedelini çıkarsın. o da zaten piyasada 2tl olduğu düşünülen bir kolayı 2,20TL den satabilir demektir.