valla kardes ticaret bu..eğer 50 tl 'ye satıyorsa sen gönül rızanla veya gönül rızan olmasada o adam o parayı hak eder.. seni zorlamıyor almaya çünkü..nitekim kola vs çok zararlı ben hepsini bıraktım.. soda haricinde bişey içmeyi tavsiye etmem
Hocam sıkıntı burda işte. KYK'da serbest ticaret değil. alış fiyatının %10'u üzerine kar koyamazlar demişti tayin olan müdür yardımcısı. O gittikten sonra işler çığırından çıktı.