• 17-06-2013, 00:29:59
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış almadıysa şikayet edin hocam orası yurt yahu bilmem ne sitesinin marketi değil olur mu öyle şey
    Hocam özellikle sordum 1.75 değil mi? diye. Bütünlemeler geçsin gidip şikayet edeceğim. En az koydukları kar 30 kuruş ürünlere. Üstelik bu karı piyasa fiyatının üzerine koyuyorlar.
  • 17-06-2013, 01:07:01
    #11
    yamuluyorsam düzeltin; kyk yurtlarındaki kantinler ihale ile verilmiyor mu?
  • 17-06-2013, 01:30:31
    #12
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yamuluyorsam düzeltin; kyk yurtlarındaki kantinler ihale ile verilmiyor mu?
    Evet ihale ile veriliyor. Bildiğim kadarıyla alış fiyatına en fazla %10 kar koyabiliyorlar.
  • 17-06-2013, 01:49:09
    #13
    valla kardes ticaret bu..eğer 50 tl 'ye satıyorsa sen gönül rızanla veya gönül rızan olmasada o adam o parayı hak eder.. seni zorlamıyor almaya çünkü..nitekim kola vs çok zararlı ben hepsini bıraktım.. soda haricinde bişey içmeyi tavsiye etmem
  • 17-06-2013, 02:19:13
    #14
    Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla kardes ticaret bu..eğer 50 tl 'ye satıyorsa sen gönül rızanla veya gönül rızan olmasada o adam o parayı hak eder.. seni zorlamıyor almaya çünkü..nitekim kola vs çok zararlı ben hepsini bıraktım.. soda haricinde bişey içmeyi tavsiye etmem
    Hocam sıkıntı burda işte. KYK'da serbest ticaret değil. alış fiyatının %10'u üzerine kar koyamazlar demişti tayin olan müdür yardımcısı. O gittikten sonra işler çığırından çıktı.
  • 17-06-2013, 02:24:54
    #15
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sıkıntı burda işte. KYK'da serbest ticaret değil. alış fiyatının %10'u üzerine kar koyamazlar demişti tayin olan müdür yardımcısı. O gittikten sonra işler çığırından çıktı.

    o zaman olay değişir
  • 17-06-2013, 11:17:09
    #16
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ihale ile veriliyor. Bildiğim kadarıyla alış fiyatına en fazla %10 kar koyabiliyorlar.
    alış fiyatı değildir bence o bahsettiğiniz. piyasadaki satış fiyatı üzerine %10 kâr koymaları lazım ki, ihale bedelini çıkarsın. o da zaten piyasada 2tl olduğu düşünülen bir kolayı 2,20TL den satabilir demektir.
  • 17-06-2013, 11:26:31
    #17
    bi poaça veriyorlar yemin ediyorum evimin önünden geçen simitçiler 50 kuruşa sıcacık verirken bunlar 60 kuruşa veriyor. birde yazmazlar mı alış:55 kuruş satış:60 kuruş diye. tamamen para tuzağı Allah biliyor en fazla 25 kuruş veriyorlardır tanesine. öyle böyle herkes dolandırma peşinde devleti.
  • 17-06-2013, 11:46:14
    #18
    ikram 75 kurus 1.50 Tl Cola Burda 1 Lt