yanlış almadıysa şikayet edin hocam orası yurt yahu bilmem ne sitesinin marketi değil olur mu öyle şey
Hocam özellikle sordum 1.75 değil mi? diye. Bütünlemeler geçsin gidip şikayet edeceğim. En az koydukları kar 30 kuruş ürünlere. Üstelik bu karı piyasa fiyatının üzerine koyuyorlar.