valla kardes ticaret bu..eğer 50 tl 'ye satıyorsa sen gönül rızanla veya gönül rızan olmasada o adam o parayı hak eder.. seni zorlamıyor almaya çünkü..nitekim kola vs çok zararlı ben hepsini bıraktım.. soda haricinde bişey içmeyi tavsiye etmem