bi poaça veriyorlar yemin ediyorum evimin önünden geçen simitçiler 50 kuruşa sıcacık verirken bunlar 60 kuruşa veriyor. birde yazmazlar mı alış:55 kuruş satış:60 kuruş diye. tamamen para tuzağı Allah biliyor en fazla 25 kuruş veriyorlardır tanesine. öyle böyle herkes dolandırma peşinde devleti.