• 13-05-2013, 16:47:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    S.a arkadaşlar şuan bende skoda octavia var satmayı düşünüyoruz babamla ortak aldık yine ortak karar verdik bir araç üzerine

    Almayı düşündğümüz araç bu

    http://www.araba.com/216265374/Volks...tline#xxlresim

    Sizce iş yaparmı ? skoda da modelmi yükseltelim yoksa jettaya geçişmi yapalım ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:47:37 -->-> Daha önceki mesaj 16:02:49 --

    yokmu kullanan eden ?
  • 13-05-2013, 17:02:48
    #2
    Tsi motor almani tavsiye ederim
  • 13-05-2013, 17:52:45
    #3
    hocam şimdiden alacağınız araba umarım hayırlı olur bu arabada güzelmiş modeli vs ama biraz km si fazla geldi bana wv veya skoda kullanmadım ama umarım en iyi seçimi yaparsınız
  • 13-05-2013, 18:06:02
    #4
    25 lira bu araç çok ucuz, ilginç. Plaka da gizlenmiş.
  • 13-05-2013, 18:09:46
    #5
    Hocam fiyatı uygun ama KM çok bana göre.
  • 13-05-2013, 19:36:43
    #6
    hocam fsi en hantal ve yakıtı yüksek motorlardan birisi ve yanında km side çok yüksek bir araç.zaten octavia jettayla aynı sınıfta hatta çok benzerlikleri olan bir otomobil.
    alacaksanız tsi motor veya tdi motor alın.ya da octavianın modelini yükseltin
  • 14-05-2013, 10:31:56
    #7
    Googital.com
    Çok yakıyor be haci ama oturakli araba. Bakımları zamanında yapıldıysa km'sinin bir önemi yok.

    -----------------------
    Tapatalk ile gönderildi.
  • 14-05-2013, 12:26:40
    #8
    KM'si çok yüksek, satarken sıkıntı yaşarsınız.
  • 14-05-2013, 16:38:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yakıyor be haci ama oturakli araba. Bakımları zamanında yapıldıysa km'sinin bir önemi yok.

    -----------------------
    Tapatalk ile gönderildi.
    eyw kardeşim sağol yorumun için baya bi incelemeye aldım aradı şimdi farklı motorlarına makıyorum

    Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KM'si çok yüksek, satarken sıkıntı yaşarsınız.
    benımde aklıma gelmedi değil ömürlük almıyorum sonucta 4-5 sene sonra değiştirme imkanım olabilir.Haklısınız.