S.a arkadaşlar şuan bende skoda octavia var satmayı düşünüyoruz babamla ortak aldık yine ortak karar verdik bir araç üzerine
Almayı düşündğümüz araç bu
http://www.araba.com/216265374/Volks...tline#xxlresim
Sizce iş yaparmı ? skoda da modelmi yükseltelim yoksa jettaya geçişmi yapalım ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:47:37 -->-> Daha önceki mesaj 16:02:49 --
yokmu kullanan eden ?
Jetta Kullananlar Bi Zahmet Bakarmısınız ?
22
●1.812
- 13-05-2013, 17:52:45hocam şimdiden alacağınız araba umarım hayırlı olur bu arabada güzelmiş modeli vs ama biraz km si fazla geldi bana wv veya skoda kullanmadım ama umarım en iyi seçimi yaparsınız
- 14-05-2013, 16:38:05Üyeliği durduruldueyw kardeşim sağol yorumun için baya bi incelemeye aldım aradı şimdi farklı motorlarına makıyorumEmrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benımde aklıma gelmedi değil ömürlük almıyorum sonucta 4-5 sene sonra değiştirme imkanım olabilir.Haklısınız.Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
