Çok yakıyor be haci ama oturakli araba. Bakımları zamanında yapıldıysa km'sinin bir önemi yok.
-----------------------
Tapatalk ile gönderildi.
eyw kardeşim sağol yorumun için baya bi incelemeye aldım aradı şimdi farklı motorlarına makıyorum
KM'si çok yüksek, satarken sıkıntı yaşarsınız.
benımde aklıma gelmedi değil ömürlük almıyorum sonucta 4-5 sene sonra değiştirme imkanım olabilir.Haklısınız.