jetta boranın üst sınıfı olarak üretildi diye biliyorum. skodayı yapanda volkswagendir fakat skoda super B var jettanın üst sekmenidir passatla kıyaslama yapabilirsin eğer üst sınıf alacaksan super B al jetta alacaksanda tdi olanı al.
eyw kardeşim
2 Yıldır Jetta Kullanıyorum... Çok Memnunum...
Almanı Tavsiye Ederim Fakat O Sitede ARabayı Alma Adam Plakayı Falan Kapatmış KM'de Çok Yüksek. Sakın Alma.
2007 Model FSI Motor Comfortline Modelini Kullanıyorum.... 6 İleri Vites ve Benim ki Şuan 110.000 KM Civarında...
Resmi:
http://oi44.tinypic.com/33kelj4.jpg
....
çok sağol güzel yorumların için baya caydım zaten bu aracı almaktan olmadı skoda üst modele geçeriz.
FSİ motora lpg takılmıyor haberınız olsun
Bunu bilmiyordum çok iiy oldu söyleidğin kardeşim eyw.
Profildeki gibi kıbrıs ta yaşıyorsan niye jetta alıyorsun ki o paraya bmw alırsın burada
Kıbrısta değilim profil öyle kaldı senelerdir güncellemiyorum