• 14-05-2013, 17:04:05
    #10
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyw kardeşim sağol yorumun için baya bi incelemeye aldım aradı şimdi farklı motorlarına makıyorum


    benımde aklıma gelmedi değil ömürlük almıyorum sonucta 4-5 sene sonra değiştirme imkanım olabilir.Haklısınız.
    Segment olarak mutlaka jetta üsttedir ama megane 2 veya 3 lere bakın derim. Satarken vs. kolay satarsınız.

    Hatta bende bi tane megane 2 var satayım size
  • 14-05-2013, 17:14:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kaç model kardeşim özellikleri vs..hangi ildesin diyecektim ankaradaymışsın pm atarmısın aracın ile iligli bilgileri.
  • 14-05-2013, 18:13:50
    #12
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç model kardeşim özellikleri vs..hangi ildesin diyecektim ankaradaymışsın pm atarmısın aracın ile iligli bilgileri.
    Benim araba sana gelmez kmsi bundan daha yüksek ama öneririm megane 2 veya 3 almanı gerçekten güzel araç
  • 14-05-2013, 23:39:07
    #13
    jetta boranın üst sınıfı olarak üretildi diye biliyorum. skodayı yapanda volkswagendir fakat skoda super B var jettanın üst sekmenidir passatla kıyaslama yapabilirsin eğer üst sınıf alacaksan super B al jetta alacaksanda tdi olanı al.
  • 15-05-2013, 00:00:33
    #14
    2 Yıldır Jetta Kullanıyorum... Çok Memnunum...

    Almanı Tavsiye Ederim Fakat O Sitede ARabayı Alma Adam Plakayı Falan Kapatmış KM'de Çok Yüksek. Sakın Alma.

    2007 Model FSI Motor Comfortline Modelini Kullanıyorum.... 6 İleri Vites ve Benim ki Şuan 110.000 KM Civarında...

    Resmi: http://oi44.tinypic.com/33kelj4.jpg


    ....
  • 15-05-2013, 00:53:55
    #15
    FSİ motora lpg takılmıyor haberınız olsun
  • 15-05-2013, 02:25:27
    #16
    Profildeki gibi kıbrıs ta yaşıyorsan niye jetta alıyorsun ki o paraya bmw alırsın burada
  • 15-05-2013, 03:00:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    KRaL_58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    jetta boranın üst sınıfı olarak üretildi diye biliyorum. skodayı yapanda volkswagendir fakat skoda super B var jettanın üst sekmenidir passatla kıyaslama yapabilirsin eğer üst sınıf alacaksan super B al jetta alacaksanda tdi olanı al.
    eyw kardeşim

    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Yıldır Jetta Kullanıyorum... Çok Memnunum...

    Almanı Tavsiye Ederim Fakat O Sitede ARabayı Alma Adam Plakayı Falan Kapatmış KM'de Çok Yüksek. Sakın Alma.

    2007 Model FSI Motor Comfortline Modelini Kullanıyorum.... 6 İleri Vites ve Benim ki Şuan 110.000 KM Civarında...

    Resmi: http://oi44.tinypic.com/33kelj4.jpg


    ....
    çok sağol güzel yorumların için baya caydım zaten bu aracı almaktan olmadı skoda üst modele geçeriz.

    Cesc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FSİ motora lpg takılmıyor haberınız olsun
    Bunu bilmiyordum çok iiy oldu söyleidğin kardeşim eyw.

    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profildeki gibi kıbrıs ta yaşıyorsan niye jetta alıyorsun ki o paraya bmw alırsın burada
    Kıbrısta değilim profil öyle kaldı senelerdir güncellemiyorum
  • 15-05-2013, 10:51:07
    #18
    Cesc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FSİ motora lpg takılmıyor haberınız olsun
    lpg takılabiliyor hatta tsi,tfsi'ye bile taktıranlar var ama araç garanti dışı kalıyor.