• 15-05-2013, 10:52:52
    #19
    Kurumsal PLUS
    Plaka gizleyen adamlara çok gıcık olurum. İlanı direk kapatırım. Plaka açmanın hiç bir sakıncası yok. Açık bırak arabana güveniyosan gidip sorgulayalım. Boşverin hocam böyle plaka kapatan adamdan hayır gelmez. Ayrıca FSI motorları bende hiç sevmiyorum. Tavisye etmem.
  • 15-05-2013, 11:03:22
    #20
    Octavia ile Jetta goruntu disinda neredeyse aynı araclar hocam. Eger sizin aracin model yili da bu araca yakinsa ekstra birsey bulamazsiniz. Yani bence almayin.
  • 15-05-2013, 16:31:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bana oturaklı araç laızm skoda gibi passat gibi ne önerirsiniz ? chevrolet cruze nasıl sizce ?
  • 15-05-2013, 17:53:22
    #22
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana oturaklı araç laızm skoda gibi passat gibi ne önerirsiniz ? chevrolet cruze nasıl sizce ?
    Checrolet i kimse önermiyor. Yoksa benimde aklımda olan bi araba, cruze özellikle çok hoşuma gidiyor Konsolu falanda harika ama kullanan bi arkadaş var, keşke almasaydım diyor.
  • 15-05-2013, 19:26:10
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Checrolet i kimse önermiyor. Yoksa benimde aklımda olan bi araba, cruze özellikle çok hoşuma gidiyor Konsolu falanda harika ama kullanan bi arkadaş var, keşke almasaydım diyor.
    valla ben geçen sene kiraladım 1 hafta bindim araca süperdi neden iönermiyorki