Jetta Kullananlar Bi Zahmet Bakarmısınız ?
22
●1.812
- 15-05-2013, 10:52:52Plaka gizleyen adamlara çok gıcık olurum. İlanı direk kapatırım. Plaka açmanın hiç bir sakıncası yok. Açık bırak arabana güveniyosan gidip sorgulayalım. Boşverin hocam böyle plaka kapatan adamdan hayır gelmez. Ayrıca FSI motorları bende hiç sevmiyorum. Tavisye etmem.
- 15-05-2013, 17:53:22Checrolet i kimse önermiyor. Yoksa benimde aklımda olan bi araba, cruze özellikle çok hoşuma gidiyorThe_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konsolu falanda harika ama kullanan bi arkadaş var, keşke almasaydım diyor.
- 15-05-2013, 19:26:10Üyeliği durdurulduvalla ben geçen sene kiraladım 1 hafta bindim araca süperdi neden iönermiyorkiPoint adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Konsolu falanda harika ama kullanan bi arkadaş var, keşke almasaydım diyor.