Checrolet i kimse önermiyor. Yoksa benimde aklımda olan bi araba, cruze özellikle çok hoşuma gidiyor

Konsolu falanda harika ama kullanan bi arkadaş var, keşke almasaydım diyor.
valla ben geçen sene kiraladım 1 hafta bindim araca süperdi neden iönermiyorki