Plaka gizleyen adamlara çok gıcık olurum. İlanı direk kapatırım. Plaka açmanın hiç bir sakıncası yok. Açık bırak arabana güveniyosan gidip sorgulayalım. Boşverin hocam böyle plaka kapatan adamdan hayır gelmez. Ayrıca FSI motorları bende hiç sevmiyorum. Tavisye etmem.