KRaL_58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
jetta boranın üst sınıfı olarak üretildi diye biliyorum. skodayı yapanda volkswagendir fakat skoda super B var jettanın üst sekmenidir passatla kıyaslama yapabilirsin eğer üst sınıf alacaksan super B al jetta alacaksanda tdi olanı al.
eyw kardeşim

MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Yıldır Jetta Kullanıyorum... Çok Memnunum...

Almanı Tavsiye Ederim Fakat O Sitede ARabayı Alma Adam Plakayı Falan Kapatmış KM'de Çok Yüksek. Sakın Alma.

2007 Model FSI Motor Comfortline Modelini Kullanıyorum.... 6 İleri Vites ve Benim ki Şuan 110.000 KM Civarında...

Resmi: http://oi44.tinypic.com/33kelj4.jpg


....
çok sağol güzel yorumların için baya caydım zaten bu aracı almaktan olmadı skoda üst modele geçeriz.

Cesc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FSİ motora lpg takılmıyor haberınız olsun
Bunu bilmiyordum çok iiy oldu söyleidğin kardeşim eyw.

GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profildeki gibi kıbrıs ta yaşıyorsan niye jetta alıyorsun ki o paraya bmw alırsın burada
Kıbrısta değilim profil öyle kaldı senelerdir güncellemiyorum