S.a arkadaşlar şuan bende skoda octavia var satmayı düşünüyoruz babamla ortak aldık yine ortak karar verdik bir araç üzerine
Almayı düşündğümüz araç bu
http://www.araba.com/216265374/Volks...tline#xxlresim
Sizce iş yaparmı ? skoda da modelmi yükseltelim yoksa jettaya geçişmi yapalım ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:47:37 -->-> Daha önceki mesaj 16:02:49 --
yokmu kullanan eden ?