• 07-05-2013, 01:23:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herkese selamlar, forumda motosiklet kullanıcısı olan arkadaşlar varsa özellikle istanbul içi tanışmak isterim. Geziler, gazlamalar v.s. için birbirimizle irtibatta olalım.
  • 07-05-2013, 04:48:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    merhaba ben aydınlıyım cbr 600 beyaz melegım var
  • 07-05-2013, 07:56:10
    #3
    Mrb yamaha yzf r125 sahibiyim yakın zamanda goruselim satıyorum cunku bebegimi
  • 07-05-2013, 11:41:24
    #4
    Skype Ekledim Kabul Ediniz
  • 07-05-2013, 12:25:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sekeramca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba ben aydınlıyım cbr 600 beyaz melegım var
    Honda hayat onda aynı şekilde 600rr var bendede.

    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mrb yamaha yzf r125 sahibiyim yakın zamanda goruselim satıyorum cunku bebegimi
    Niye satıyorsun büyütecekmisin ?

    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skype Ekledim Kabul Ediniz
    Kabul ettim.
  • 07-05-2013, 13:15:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    şuan icin istedigim fiyata satamıyorum hem askerlık geldı hemde malum boşa yatmasın dıye yenı sahıp aramaktayım
  • 07-05-2013, 14:02:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sekeramca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan icin istedigim fiyata satamıyorum hem askerlık geldı hemde malum boşa yatmasın dıye yenı sahıp aramaktayım
    Ne kadara satıyorsun kaç model kardeşime almayı planlıyorum 125 lik bi makine.
  • 07-05-2013, 14:20:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadara satıyorsun kaç model kardeşime almayı planlıyorum 125 lik bi makine.
    bende hemn motoran 150 balancer var hemde honda cbr 600 var satılık 150 bıladerım bınıyor 600 lugu ben :9
  • 07-05-2013, 18:31:12
    #9
    Yeni motor öğrenecek birisine vereceğiniz tavsiyeler nelerdir ? kaçlık bir makine gerek vs ? Beni tamamiyle aydınlatabilir misiniz ? Bana ne kadar masrafı olur vs ?