Konu
Forumda motosiklet kullanıcısı varmı ?
07-05-2013, 01:23:54
#1
NetMaster
Üyeliği durduruldu
Herkese selamlar, forumda motosiklet kullanıcısı olan arkadaşlar varsa özellikle istanbul içi tanışmak isterim. Geziler, gazlamalar v.s. için birbirimizle irtibatta olalım.