Konu
Forumda motosiklet kullanıcısı varmı ?
07-05-2013, 14:20:00
#8
Sekeramca
Üyeliği durduruldu
NetMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne kadara satıyorsun kaç model kardeşime almayı planlıyorum 125 lik bi makine.
bende hemn motoran 150 balancer var hemde honda cbr 600 var satılık 150 bıladerım bınıyor 600 lugu ben :9