Konu
Forumda motosiklet kullanıcısı varmı ?
07-05-2013, 14:02:25
#7
NetMaster
Üyeliği durduruldu
Sekeramca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şuan icin istedigim fiyata satamıyorum hem askerlık geldı hemde malum boşa yatmasın dıye yenı sahıp aramaktayım
Ne kadara satıyorsun kaç model kardeşime almayı planlıyorum 125 lik bi makine.