Konu
Forumda motosiklet kullanıcısı varmı ?
07-05-2013, 12:25:26
#5
NetMaster
Üyeliği durduruldu
Sekeramca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba ben aydınlıyım
cbr 600 beyaz melegım var
Honda hayat onda aynı şekilde 600rr var bendede.
Music adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mrb yamaha yzf r125 sahibiyim yakın zamanda goruselim satıyorum cunku bebegimi
Niye satıyorsun büyütecekmisin ?
Metins adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Skype Ekledim Kabul Ediniz
Kabul ettim.