• 04-04-2013, 15:37:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar iphone 5 ipad gibi aletlerim var ve fena şekilde apple fanı idim artık bu devir kapandı samsung devri başladı artık samsung fanıyım ve eski günlere acıyorum yaşasın özgürlük diyorum.

    yeni aletim samsung galaxy note 2 bence iphoneyi felan bırakın buna geçin
  • 04-04-2013, 15:40:45
    #2
    Neden bir firma hakkında fanatiklik yürütelim ki? Telefonu apple tabletin samsung olsun ne fark eder.
  • 04-04-2013, 15:46:59
    #3
    bence halen hataya devam ediyorsunuz marka taraftari olmak sacma, he soyle olabilir ios-android taraftarligi

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 04-04-2013, 15:50:07
    #4
    Marka takıntım yok ama apple vazgecilmezlerdendir

    Nokia 3310 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 04-04-2013, 15:51:44
    #5
    BurakK. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka takıntım yok ama apple vazgecilmezlerdendir

    Nokia 3310 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Geçtim Bile
  • 04-04-2013, 15:57:50
    #6
    iyi kardeşim mutluluklar ne diyelim
    Lafım sana değil üstüne alınma ama yakında tuvalette cekildim +18 diye konu baslıgı görürsek şaşırmam herşey acılıyor hayata dair herşeyde herşeyi eleştirseydik eleştirmen olurduk kitapları yazıları eleştirirdik
  • 04-04-2013, 18:21:25
    #7
    Adınıza üzüldüm, umarım birkaç gün sonra Telefonuma virüs bulaştı, nasıl düzeltebilirim? Telefonum kasmaya başladı daha yeni aldım, ne yapayım? gibi şeylerle konu açmazsınız. Hayırlı olsun
  • 04-04-2013, 21:18:35
    #8
    Benim alet iphone pc de dell
  • 04-04-2013, 21:23:48
    #9
    berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adınıza üzüldüm, umarım birkaç gün sonra Telefonuma virüs bulaştı, nasıl düzeltebilirim? Telefonum kasmaya başladı daha yeni aldım, ne yapayım? gibi şeylerle konu açmazsınız. Hayırlı olsun
    aylardır android telefon kullanıyorum nerdeyse ayda bir rom degiştiriyorum ( zevkime göre) herşeyi yüklüyorum uygulama vs. virüs girdigini hiç görmedim.