Konu
Apple Fanı Olarak Artık...
04-04-2013, 15:50:07
#4
BurakK.
Marka takıntım yok ama apple vazgecilmezlerdendir
Nokia 3310 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi