Konu
Apple Fanı Olarak Artık...
04-04-2013, 15:57:50
#6
BurakK.
iyi kardeşim mutluluklar ne diyelim
Lafım sana değil üstüne alınma ama yakında tuvalette cekildim +18 diye konu baslıgı görürsek şaşırmam herşey acılıyor hayata dair herşeyde herşeyi eleştirseydik eleştirmen olurduk kitapları yazıları eleştirirdik