Merhaba arkadaşlar iphone 5 ipad gibi aletlerim var ve fena şekilde apple fanı idim artık bu devir kapandı samsung devri başladı artık samsung fanıyım ve eski günlere acıyorum yaşasın özgürlük diyorum.

yeni aletim samsung galaxy note 2 bence iphoneyi felan bırakın buna geçin