Konu
Apple Fanı Olarak Artık...
04-04-2013, 15:46:59
#3
spmedya
bence halen hataya devam ediyorsunuz
marka taraftari olmak sacma, he soyle olabilir ios-android taraftarligi
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi