Konu
Apple Fanı Olarak Artık...
04-04-2013, 15:51:44
#5
ErkanEkin
BurakK. adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Marka takıntım yok ama apple
vazgecilmez
lerdendir
Nokia 3310 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Geçtim Bile