Merhaba arkadaşlar iphone 5 ipad gibi aletlerim var ve fena şekilde apple fanı idim artık bu devir kapandı samsung devri başladı artık samsung fanıyım ve eski günlere acıyorum yaşasın özgürlük diyorum.
yeni aletim samsung galaxy note 2 bence iphoneyi felan bırakın buna geçin
Apple Fanı Olarak Artık...
18
●1.353
- 04-04-2013, 18:21:25Adınıza üzüldüm, umarım birkaç gün sonra Telefonuma virüs bulaştı, nasıl düzeltebilirim? Telefonum kasmaya başladı daha yeni aldım, ne yapayım? gibi şeylerle konu açmazsınız. Hayırlı olsun
- 04-04-2013, 21:23:48aylardır android telefon kullanıyorum nerdeyse ayda bir rom degiştiriyorum ( zevkime göre) herşeyi yüklüyorum uygulama vs. virüs girdigini hiç görmedim.berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
marka taraftari olmak sacma, he soyle olabilir ios-android taraftarligi