• 03-04-2013, 13:05:47
    #1
    Arkadaslar japonyadan gelme softbank iphone 4 32 gb telefon var, 3 senedir gevey yüzünden sürüm güncelleyemedim kac senedir 4.2.1 de kullanıyorum arkadasın birinde htc desire s modeli cihaz var takas edermisin diyor. ne yapayım takasmı edeyim ? üstüne para alayımmı? napayım fikir lazım
  • 03-04-2013, 13:22:26
    #2
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar japonyadan gelme softbank iphone 4 32 gb telefon var, 3 senedir gevey yüzünden sürüm güncelleyemedim kac senedir 4.2.1 de kullanıyorum arkadasın birinde htc desire s modeli cihaz var takas edermisin diyor. ne yapayım takasmı edeyim ? üstüne para alayımmı? napayım fikir lazım
    valla kardeşim, ben iphoneciyim diğeri android, güzelliği kişiden kişiye değişir, ben herşeyimi ios a göre ayarlamışım, şu an bana note 2 ile takas edeceğim dese bile biri kabul etmem çünkü ios cuyum, ancak senin öyle bi durumun yoksa direk takas et htc iyi telefondur, piyasa fiyatını bilmiyorum ancak kafa kafaya takas etmen senin karına olur hocam.. biraz pahalı sanki o telefon orasını bilemem ama ios cu değilsen hiç düşünmeden takas et kullanacağım diyorsan, iphone nin ölüsü para ediyor, ama diğer telefonlar kullandıldığı an değerini yitiriyor bunuda göz önünde bulundur, yok kardeş ben alacağım 2-3 yıl rahat kullanacağım diyorsan takas et telefonu

    umarım yardımcı olmuşumdur
  • 03-04-2013, 13:40:40
    #3
    Hocam iphoncuymussun bilirsin belki 4.2.1 sürüm kullanıyorum geveyli,
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...0419363/detay/

    bunu alsam sürümü güncelleyebilirmiyim ? hattı sorunsuz kullanabilirmiyim ? softbank bendeki. baseband 03.10.01
  • 03-04-2013, 13:50:04
    #4
    bunu alsan çalışır dostum, bu kadar geveyle uğraşacağına sim kilidini açtırsana aletin.. böylece istediğini yap dostum.. bi kere vereceksin parayı gerisine bakmayacaksın
  • 03-04-2013, 14:03:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla kardeşim, ben iphoneciyim diğeri android, güzelliği kişiden kişiye değişir, ben herşeyimi ios a göre ayarlamışım, şu an bana note 2 ile takas edeceğim dese bile biri kabul etmem çünkü ios cuyum, ancak senin öyle bi durumun yoksa direk takas et htc iyi telefondur, piyasa fiyatını bilmiyorum ancak kafa kafaya takas etmen senin karına olur hocam.. biraz pahalı sanki o telefon orasını bilemem ama ios cu değilsen hiç düşünmeden takas et kullanacağım diyorsan, iphone nin ölüsü para ediyor, ama diğer telefonlar kullandıldığı an değerini yitiriyor bunuda göz önünde bulundur, yok kardeş ben alacağım 2-3 yıl rahat kullanacağım diyorsan takas et telefonu

    umarım yardımcı olmuşumdur
    iphone kızlara hava atmak işin üretilmiş gereksiz bir telefondur samsung s3 iphoneden daha uzun gidiyor şarsı

    dedigim ios tamamiyle amerikala göre hazırlanmış hava telefonudur
  • 03-04-2013, 14:26:54
    #6
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu alsan çalışır dostum, bu kadar geveyle uğraşacağına sim kilidini açtırsana aletin.. böylece istediğini yap dostum.. bi kere vereceksin parayı gerisine bakmayacaksın
    Hocam sotfbank oldugundan sim kilidi actırmaya 400 tl istiyorlar, şimdi gevey siparişi verdim. tek sorun bana basebandı hiç kurcalamadan ios 5 e güncelleyebilirsin dediler. onu nasıl yaparım orduda telefoncu arıyorum. eger siz yapabiliyorsanız team ile pcye baglanarak falan neyse ücreti verim yaparmısınız ?
  • 03-04-2013, 14:30:08
    #7
    iphone yardim sitesinden resimli anlatımlar var hocam ben denemedim jb yaptım herşeyi yaptımda baseband yükseltmeden versiyon yükseltme ile ilgili detaylı anlatımlar var ordan bakabilirsiniz