BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla kardeşim, ben iphoneciyim diğeri android, güzelliği kişiden kişiye değişir, ben herşeyimi ios a göre ayarlamışım, şu an bana note 2 ile takas edeceğim dese bile biri kabul etmem çünkü ios cuyum, ancak senin öyle bi durumun yoksa direk takas et htc iyi telefondur, piyasa fiyatını bilmiyorum ancak kafa kafaya takas etmen senin karına olur hocam.. biraz pahalı sanki o telefon orasını bilemem ama ios cu değilsen hiç düşünmeden takas et kullanacağım diyorsan, iphone nin ölüsü para ediyor, ama diğer telefonlar kullandıldığı an değerini yitiriyor bunuda göz önünde bulundur, yok kardeş ben alacağım 2-3 yıl rahat kullanacağım diyorsan takas et telefonu

umarım yardımcı olmuşumdur
iphone kızlara hava atmak işin üretilmiş gereksiz bir telefondur samsung s3 iphoneden daha uzun gidiyor şarsı

dedigim ios tamamiyle amerikala göre hazırlanmış hava telefonudur