bunu alsan çalışır dostum, bu kadar geveyle uğraşacağına sim kilidini açtırsana aletin.. böylece istediğini yap dostum.. bi kere vereceksin parayı gerisine bakmayacaksın
Hocam sotfbank oldugundan sim kilidi actırmaya 400 tl istiyorlar, şimdi gevey siparişi verdim. tek sorun bana basebandı hiç kurcalamadan ios 5 e güncelleyebilirsin dediler. onu nasıl yaparım orduda telefoncu arıyorum. eger siz yapabiliyorsanız team ile pcye baglanarak falan neyse ücreti verim yaparmısınız

?