Arkadaslar japonyadan gelme softbank iphone 4 32 gb telefon var, 3 senedir gevey yüzünden sürüm güncelleyemedim kac senedir 4.2.1 de kullanıyorum arkadasın birinde htc desire s modeli cihaz var takas edermisin diyor. ne yapayım takasmı edeyim ? üstüne para alayımmı? napayım fikir lazım