Hocam iphoncuymussun bilirsin belki 4.2.1 sürüm kullanıyorum geveyli,
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...0419363/detay/

bunu alsam sürümü güncelleyebilirmiyim ? hattı sorunsuz kullanabilirmiyim ? softbank bendeki. baseband 03.10.01