• 12-03-2013, 20:45:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selamun aleyküm.

    Arkadaşlar, bakınıyorum konuşacak kimsem yok. Bir mevzu kafamı acayip derecede kurcalıyor, rahatsız oluyorum konuşacak kimse bulamadım.

    konuşmak isteyen var mı telefonda filan gerçekten bunaldım
  • 12-03-2013, 20:47:23
    #2
    msn adresi varsa pm le kardeşim
  • 12-03-2013, 21:07:27
    #3
    konusalim burda msnye gerek yok derdin ne
  • 12-03-2013, 23:51:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    2 senedir beraber olduğum kız. yurt dışında ve pek fazla görüşemiyoruz gelemiyor.

    şimdi tek başına gelirse, ailesi ile sorun yaşayacak. bunu göze alıyor, ama ben ailesi ile sorun yaşamasını istemiyorum. Bi yandan yanımda olmasını istiyorum..

    ne olcak bilmiyorum kafam çok karışık ya nasıl karar vericem
  • 12-03-2013, 23:53:35
    #5
    Haci gelsin derim ayrilik acisi cok koyuyor adama aci cek ama ayri dusme derim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 12-03-2013, 23:53:52
    #6
    iyisite.NET
    Ver numaranı moruk.
  • 13-03-2013, 09:34:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Milqboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninde benim gibi 2 seçeneğin var..

    Ya kendi hayal ettiğiniz yaşama sahip olmak için ailenizi heba edeceksiniz yada kendinizi heba edip ailenizin kendi hayal ettiği mutlu yaşama sahip olmasını sağlayacaksınız..
    hocam tek gelmesine izin vermezler kesin olarak. ama zaten arada 2 sene kadar ilişkimiz oldu mesafe olarakta dayandık.
    Bilmiyorum ailesi ile tekrar konuşmasını isteyeceğim hocam..

    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ver numaranı moruk.
    Sağolun hocam pm attım..

    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haci gelsin derim ayrilik acisi cok koyuyor adama aci cek ama ayri dusme derim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hocam evey ayrılık acısı çok zor be. Gerçekten bu güne kadar çektiğim sorunların en kötüsü en zoru. Kabullenememek, zoruma gitmesi, ağlamak..

    Gerçekten çok zor. Aklım çok karışık çok.
  • 13-03-2013, 13:20:15
    #8
    sen git en iyisi diğer secenek
  • 13-03-2013, 13:43:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen git en iyisi diğer secenek
    Aile istemiyo şuan hocam onu nasıl yapıcaz